top of page

התארגנות בוקר- איך לצאת מהבית רגועה

את מכירה את הבקרים העמוסים ?

הית רוצה לנשום עם כל המשימות שיש להספיק בבוקר?

הית רוצה להתחיל אותו רגועה?

מי לא

Woman with hangers

למה זה חשוב?

כי יש לנו מליונים של רגעים ביום יום

בהם אנחנו ככ רוצות לפעול מתוך מי שאנחנו באמת

ולתקשר את הצרכים שלנו החוצה

ולהתחיל את היום רגועה

רק לא תמיד זה מסתדר ואז אנחנו מוצאות את עצמנו בלופ-מוכר?

תרגיל קצר:

אז את מוזמנת לעצום את העיניים ולהזכר בסיטואציה האחרונה

בה הית לחוצה והרגשת בבטן שבא לך להתנהל אחרת

נגיד בזמנים לחוצים של יציאה מהבית עם הילדים בבוקר

ואת מרגישה שעומס הפעולות נותן לך תחושה של סטרס

חישבי- מה אני רוצה לשנות?

איך כן אני רוצה להתנהל בבוקר, כדי שאצא מהבית

ושהכל יסתדר ואפילו אצא עם חיוך ורגועה

ולא ארגיש ששוב הבוקר התחיל בלחץ

6 צעדים כדי לפעול מתוך האמת שלך והקשבה לעצמך:

1- לעצור : כדי לקטוע את האוטומט ורצף הפעולות

2- לנשום: עם כל נשימה-אנחנו מתחברות יותר לכאן ועכשיו רגועות יותר

3- לבחור להיות אמיתית לעצמי:

כאשר אנחנו בוחרות להתנהל מתוך

האמת שלנו ולתקשר אותה- אנחנו מרגישות שכל צעד ואמירה שלנו

נותן ביטוי ומקום למי שאני האמיתי כמו הקשבה וכבוד ו ....

4- לשאול את עצמך: חשוב או דחוף-לתעדף משימות!

בבקרים יש ככ הרבה משימות לעשות

חלקן חשובות יותר אבל אם לא נתארגן מראש או לא נבקש עזרה

הן יהפכו לדחופות ואנחנו כתוצאה מכך, יכולות להתנהל בלחץ

האם זה חשוב או דחוף שאני אעשה את זה עכשיו?

כאשר אנחנו לומדות לתעדף ברמת חשוב ודחוף- משהו

משתנה בשיקול הדעת שלנו ואנחנו לומדות לתעדף את המשימות

ולא לפעול מלחץ, אז עצם ההסתכלות וההתארגנות לבוקר מראש גם

יכולה ליצר רוגע פנימי וגם ההבנה מה חשוב ולא דחוף שיהיה

בבוקר-יכול לעזור בתפיסת הסיטואציה.

אז מה עושים?

רשמי לך :

מה חייבים לעשות בבוקר: נגיד צחצוח שיניים וכו'

מה הכי חשוב וצריך לעשות בבוקר

האם יש משימות שאוכל להתכונן מראש

כמו: בחירת בגדים לעצמי יום לפני, בחירת בגדים לילדים ערב לפני

להכין תפרריט מראש מוכן של הסנדוויצ'ים וכו'

כאשר יש לך רשימה ברורה של מה כרוך בהתארגנות בוקר

תדעי איך להערך מראש

5- מה אני ארוויח אם...?

מה אני ארוויח אם אתכונן מראש? האם זו פעולה שתעזור לי?

מה אני ארוויח אם אבקש עזרה? מבן זוגי, מהילדים

אם אשתף את הצורך שלי ? אולי הילדים ובן זוגי ירוויחו מזה שהם שותפים?

זה הדיבור הפנימי שלנו והאותנטי שככל שאנחנו נמצאות

בהבנה של הרווחים שלנו מהבחירה, ככה אנחנו בחיבור לעצמנו!

6- לשאול את עצמי- מה עבד לי ?

אם נגיד ראיתי שברגע

שבחרתי לשתף את בן הזוג שלי בכך שיש לי ים של דברים

לעשות בבוקר ואני עשיתי עימו שיחה של מה אני צריכה ממנו

וזכיתי לתמיכה גם ממנו

וזה עזר לי בלצאת מהבית רגועה- אז אשמר את זה!

זו היתה טעימה והבנה על העבודה שלי עם נשים

אני מאושרת להעניק ולחקור את הכלים לאימון לפיתוח מודעות

בלהיות נוכחות ברגע בו אתן נמצאות, ולפעול מתוך בחירה

מודעת והקשבה לצרכים שלכן וללב שלכן

מקווה ש-6 הצעדים הללו יתמכו בך, אני פה לכל שאלה והתייעצות

ים...בשביל האישה שבך...בשביל המשפחה

052-3963743

פוסטים אחרונים
רשימת פוסטים
ארכיון
הרשמה לניוזלטר

Your details were sent successfully!

bottom of page