top of page

בסופו של יום, אני הבוסית של עצמי


טוב אולי קצת היתי דרמטית

כשכתבתי שאני הבוסית שלי עצמי

אבל איך שלא נסתכל על זה

אנחנו הנשים והאמהות- אנחנו המנהלות של עצמנו

ויש לנו עוד שלל תפקידים

אני יכולה רק להניח כי יתחברו אל המונח "בוסית"

כל הנשים העצמאיות

אבל לא רק העצמאיות

אלא כל אחת מאיתנו היא בוסית של עצמה

ולכן אני כותבת לכן היום את הטיפ הבא

אז מה גרם לי לכתוב לכן ?

כדי לעורר מודעות והקשבה לעצמכן

כדי לעורר את הנוכחות שלכן

כדי שתתייחסו אל עצמכן באהבה

כדי שהקול הפנימי שחושב על כולם

יתחיל להיות קול פנימי שחושב על עצמכן.

התרגיל שלפניכן מדבר על חשוב דחוף

הטבלה מצורפת ומי שתרצה טבלה אישית

מוזמנת לכתוב לי

מה יקרה בעקבות התרגיל חשוב דחוף?

תיצרו סדרי עדיפויות

תקבלו מפה של הצרכים ומה שיש לעשות

וחשוב לעשות

יש לומר כי זהו תרגיל מצויין שיכול לעזור

לכל מי שמרגישה כי היא פועלת על אוטומט

ומרגישה את עייפות החומר

חשוב ביותר: להכניס לעצמכן ביומן בעקבות העבודה

"זמן לעצמי" - זהו זמן לעצמכן של פעם בשבוע

של ספורט/בילוי זוגי/ חברות-כל מה שעושה

לכן טוב ומטעין אתכן

אני משוחחת על כך המון עם הנשים המופלאות

אשר מגיעות אלי לתהליכים מופלאים של פסיכודרמה אימונית

מזמינה אתכן לצפות בעדי המדהימה ומלאת החלומות וסמל להגשמה אשר לה סטודיו לפילאטיס

שמספרת על העבודה שלה עימי ועל איך אני עזרתי לה כדי ליצור בהירות וסדר בכל התחומים שיש לה בחייה

אחתום בתמונה אשר מעוררת בי השראה

ובזאת אאחל לכל אחת מכן כי תמצאו לעצמכן

את המקומות שיטעינו אתכן באהבה ובבניה עצמית ​​

שלכן ים אסף אמברצ'י

בשביל המשפחה

מי שרוצה עותק אישי למייל עם התרגיל מוזמנת לבקש באהבה

פוסטים אחרונים
רשימת פוסטים
ארכיון
הרשמה לניוזלטר

Your details were sent successfully!

bottom of page